Om meg

onsdag 19. juni 2013

Pannebånd

Nå nærmer skoleåret seg slutten og det skal virkelig bli godt med ferie.I skrivende stund har jeg kun en arbeidsdag igjen! :-) Og den skal jeg nok klare :-) Gleder meg kjempe mye til å kunne bruke tida på å være kreativ fremfor å rette engelske stiler! :-)

Planen denne sommeren på håndarbeidsfronten er å få sydd opp massevis av luer, pannebånd, buffer og luhkkaer... Både til salg og til gaver. I løpet av denne uka har det vært produksjon av pannebånd som har stått i fokus. Jeg har hatt mange forespørsler her på "Luhkka Avdeling" om nettopp pannebånd. Så da er det bare å hive seg rundt :-)

Produksjon i stor stil... :-)




Pannebånd på rekke og rad

Ha en super dag!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ferie! Jeg husker disse innspurt-dagene fra jeg var "aktiv".
    Kjempefine pannebånd du har sydd! Gleder meg til å se den videre produksjonen.

    God sommer!

    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det, Ingunn! :-) Ja, feriene er gull verdt når man er lærer! Skal bli godt å få litt tid til håndarbeid igjen :-)

    SvarSlett