Om meg

torsdag 26. juli 2012

Mariusgenser til hund

Her er vårt nye familiemedlem! :-) Luna heter det lille vidunderet.
Hun er en liten langhåret chihuahua og knappe 2 måneder gammel.
Og i stor fare for å være en smule inhabil, er hun verdens nusseligste lille valp.


Som nybakt "bestemor" til den lille måtte jeg strikke en liten Marius genser.
Har alltid syntes at det å kle på hunder og dyr er utrolig teit...så jeg håper nesten at hun ikke kommer til å bruke den så mye:-)

Jeg brukte oppskrifta på Drops design sine sider som utgangspunkt for maskeantall og pinnestørrelse. Marius mønsteret fant jeg i oppskriftene mine her hjemme. Fikk ikke til å linke direkte til siden, men viss man går på siden, finner man oppskriftene under overskrifta "dukker og dyr".

Her er genseren foran og bak.


Ha en fin dag!
Kjersti

2 kommentarer:

  1. Hei Kjersti :) helledussen!! Søt valp i flott genser! Blir vel hel kolleksjon no?

    SvarSlett