Om meg

onsdag 17. februar 2016

Luhkka-shoot i februar.


 Rita med grå luhkka med hvitt motiv.

 Eva med blå luhkka med rødt sol-symbol

 Nydelige samisk-inspirerte øredobber fra LilleLi

 Her er modellene med "reste-vesker" fra Luhkka Avdeling.
(Sydd av restestoff etter luhkkaene)
 Grå luhkka med blå sol og gult pyntebånd :-) Lue sydd av Elen Inga Eira Sara. Både lua og luhkkaen er bestilt og skal faktisk sendes så langt avgårde som til Australia! :-)
 Fine, nydelige Eva <3

 Øredobber fra LilleLi (Dette er mine favoritter)

 Flotte, fine Rita! <3
 LilleLi selger sine smykker i Alta, Kirkenes og Tromsø for de som lurte :-)

 Spreke damer :-)
 Så ble det snøballkrig...:-)





Tusen hjertelig takk for at dokker så sporty stilte opp som modeller, Eva og Rita! <3 Dokker e herved invitert på Luhkka Avdeling sitt julebord :-)  Og tusen takk til Lill-Eli Jørgensen-Dahl for lånet av de flotte øredobbene! Link til LilleLi's facebookside finner du her: LilleLi
 Og til alle dere andre; ha en fortreffelig onsdagskveld!
-Kjersti :-)

12 kommentarer:

  1. Hilsen til nord til deg Kjersti og jeg gratulere at sol kom igjen endelig :-)))
    Takk for fantastiske bilder... gleder meg... så morsom... jaaaaaa...
    kjempeflotte luhkkà serie, nydelige farger og fremfor alt mønster, jeg liker veldig.
    Vi har ingen snø mer her til oss... dessverre... barna har vinterferie siste
    uke og vinter og snø hører sammen... eller ?? Ha det riktig fint. God helg.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. Vakre luhkkaer og spreke, flinke modeller! Synes det er artig å se de flotte plaggene med ulike farger og mønstre. Ser for meg at de er varme og gode til ute-bruk vinters dag, og at de er fine gjør jo sikkert at det er ekstra stas å bruke dem.

    Ønsker deg en fin søndag!

    Klem sørfra

    SvarSlett
  3. Glømte å kommentere headeren din. Utrolig flott bilde!

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg skal sy en luhkka,og kunne trengt litt hjelp med mønsteret. Kan du fortelle meg hvem jeg kan kontakte?
    Takknemlig for svar.
    Mvh. Bodil

    SvarSlett
  5. Hei!
    Super fine luhkka du har sydd
    Lurer på om du vet hvor jeg kan få kjøpt sybeskrivelse til luhkka, jeg har mønster men hadde vært greit med en oppskrift.

    SvarSlett
  6. I love reading your post. This is one of the best blog ever. Thanks for sharing information. Hope you are sharing the same in future.Using mouse repeatedly while playing games then use Auto clicker for games to increase your efficiency.

    SvarSlett
  7. Really very happy to say, your post is very interesting to read. I never stop myself to say something about it. You’re doing a great job. Keep it up. If you want to do your chores within time then use Online Timer

    SvarSlett
  8. Great post about chronic about work I Get more help from your post I found so many blogs related to this But do not get that much information also I found some interesting information about 25 Self-Care Tips to Help You Be the Best Version of You

    SvarSlett
  9. Estoy satisfecho con la disposición de su publicación. Realmente eres una persona talentosa que jamás he visto. Hice un blog sobre algunos temas interesantes, por favor, eche un vistazo a mi publicación como conseguir robux gratis

    SvarSlett
  10. you have a good knowledge of Cricket you Can earn real money or Paytm cash. Download Link,
    and Review. Download Fantasy Power 11’s fantasy cricket best app- know the fantasy cricket tips and win huge cash prizes!
    Fantasy Power 11-fantasy cricket best website fantasy cricket best app; join now & know how to pick a fantasy cricket team;
    get chances to win real cash!
    cricket games online

    SvarSlett
  11. Ønsker pris tilbud på Luhkka til dame, hvordan får jeg kontakt med dæ?

    SvarSlett