Om meg

torsdag 12. januar 2012

Mer feiring på bloggen :-)

Dagene suser avgårde i ekspressfart. Har masse å gjøre og masse å glede meg over. .. Aller først vil jeg ønske Vilma <3 lig velkommen som følger på bloggen min! Det er så utrolig morsomt å få nye følgere! Vilma har forresten en blogg med mange flotte votter:-) Anbefaler dere alle å ta en titt der;-)

Epla-butikken min "Kjersti's hobby krok" har allerede solgt sine første produkter... Hurra!!! Veldig arti og veldig spennende:-) Følger jo med på dataen ca 100 gang i døgnet om det skjer noe i butikken min :-) Jeg har hatt stor produksjon av hekla pulsvarmere og halser som jeg skal selge der.

Så har jeg begynt å sy luhkka på bestilling. Her er resultatet fra denne ukas sying..... Videre har jeg planer om å sy to småe luhkkaer i str. 1 år (en til gutt og en til jente) som jeg skal legge ut for salg i butikken min. Til helga kanskje??? Kjenner bare at jeg er helt "hekta" på luhkka-sying:-)



Hekling har også stått i fokus....masseproduksjon av hekla halser og hekla pulsvarmere... til butikken.. ;-)


Regner med at neste uke blir å gå med til pakking og ordning til Egypt turen vår:-) Gleder meg masse..... 
8 dager igjen (ifølge Johanne)..... Har vært på garn-shopping i dag slik at jeg har håndarbeide med på turen..... Kjenner at det blir litt vanskelig å la symaskinen være hjemme...

Ha en flott helg folkens! 

Kjersti :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar