Om meg

søndag 1. januar 2012

Godt nytt år!

Hekla i romjula:-)
Først vil jeg ønske dere alle et godt nytt år og takke for det gamle! Jeg vil ikke dvele ved det gamle året, men jeg ser virkelig frem til 2012 og hva det måtte bringe.

Det er mye jeg ser fram til: I slutten av januar blir det Egypt tur på meg og de tre eldste barna. Det blir kos! Ikke før vi har landet her i Alta igjen, skal jeg på fotokurs. Det blir spennende og lærerikt. Jeg har mye å lære når det gjelder fotografering. Til våren skal min eldste datter konfirmeres og jeg er nødt til å komme i havn med "kofteprosjektet" mitt.

Jeg ser fram til mere luhkka-sying. Har bestilt masse stoff fra Skaar-tekstil som skal forvandles til luhkkaer. Nå i jula har jeg bare gått å smug-tittet  på alle fargene og planlagt fargesammensetninger. Jeg har bestillinger på flere stykker, ja til og med til en liten hund, som heter Emma:-) Det kan jo bli et spennende prosjekt :-)

Jeg er kjempespent på hvordan det går med epla-butikken min; Kjersti's kreative krok. Har lenge tenkt på å starte en epla-butikk, men har liksom ikke tatt meg tid til å lese gjennom betingelser og sånt før nå i romjula. Så 2. juledag var butikken min et faktum. Er kjempespent på om jeg får solgt varene mine. Kan jo fortelle at foreløpig har jeg ikke solgt ett eneste produkt:-) Men kanskje????

Nå går vi med stormskritt mot lysere tider...deilig skal det bli! Gleder meg til fjell- og teltliv, isfiske og sol. Synes nesten at man ligger i dvale i mørketida. Så det skal bli deilig å våkne opp igjen.






2 kommentarer:

  1. Godt nyttår Kjersti :) Så artig med epla-butikk :) :) Håper du får riktig mange kunder! Blir hyggelig å følge bloggen din i 2012 - jeg blir så glad av å lese innleggene dine!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Lene! Godt nytt år til dæ også! :-) Glede mæ og til å følge bloggen din i 2012:-)

    SvarSlett