Om meg

søndag 27. mai 2012

Ludvig og Anna

Fant en liten raring på mørkeloftet en dag da jeg var der oppe og rotet litt- Ludvig fra Flåklypa Grand Prix.
Han strikket jeg til Johanne da hun var ganske så liten. Selve dukka var enkel og gikk fort å strikke, men tilbehøret tok litt tid. Hekla hatt, skjerf og sko + en ryggsekk. 

Johanne har kaffeslabberas med Ludvig og Anna-dukka

En merksnodig skapning denne Ludvig..

Anna-dukka

Dette har vært strikkeprosjektet mitt nå i mai.
Jeg måtte jo selvfølgelig kjøpe boka til Arne og Carlos; "Strikkedukker". Masse flotte oppskrifter både på dukker og på dukkeklær. Jeg hadde håpet på å kvitte meg med litt restegarn på denne måten:-) Arne og Carlos "strikker" folk... se bare på forsida på boka:-) Der har de "strikket" hverandre. Synes de er tøffe! Her har jeg "strikket" Anna, min yngste datter.




Anna og Ludvig drikker kaffe:-)

Tror nok det blir en Johanne-dukke også etterhvert, hun har i alle fall bestilt en:-) Dukkene er strikket med pinner nr 2,5 og med restegarn.
Ha en flott dag alle sammen!

1 kommentar: