Om meg

lørdag 6. april 2013

Marius-gensere

Rett etter jul ble det litt Marius-strikk igjen på meg :-) Blir likssom aldri lei av å strikke det mønsteret. Og for en gangs skyld ble det genser til meg selv. De fleste gangene jeg har strikket gensere til meg selv blir genserne enten for store eller for små og jeg blir aldri helt 100% fornøyd. Men denne gangen ble jeg superfornøyd! Jeg synes de "klassiske" mariusfargene er helt super.







Strikka en marius til Kristina, min datter.... i samme størrelse som jeg bruker. Da er det jo veldig høvelig å kunne bytte litt på å bruke de :-)


Også ble det en genser i spreke farger til min venninne Marit som hadde bursdag i begynnelsen av mars.


Ha en flott helg!
Kjersti

2 kommentarer:

  1. Utrolig flotte Mariuser :) Jeg blir heller ikke lei klassikerne, og synes det er så utrolig artig å variere med farvene :)

    Ønsker deg og dine en glitrende lørdag :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Lene :-)Det er noe eget med klassikerne og veldig arti å variere fargene :-)
    Kos deg i helga du og!

    SvarSlett