Om meg

onsdag 17. februar 2016

Luhkka-shoot i februar.


 Rita med grå luhkka med hvitt motiv.

 Eva med blå luhkka med rødt sol-symbol

 Nydelige samisk-inspirerte øredobber fra LilleLi

 Her er modellene med "reste-vesker" fra Luhkka Avdeling.
(Sydd av restestoff etter luhkkaene)
 Grå luhkka med blå sol og gult pyntebånd :-) Lue sydd av Elen Inga Eira Sara. Både lua og luhkkaen er bestilt og skal faktisk sendes så langt avgårde som til Australia! :-)
 Fine, nydelige Eva <3

 Øredobber fra LilleLi (Dette er mine favoritter)

 Flotte, fine Rita! <3
 LilleLi selger sine smykker i Alta, Kirkenes og Tromsø for de som lurte :-)

 Spreke damer :-)
 Så ble det snøballkrig...:-)





Tusen hjertelig takk for at dokker så sporty stilte opp som modeller, Eva og Rita! <3 Dokker e herved invitert på Luhkka Avdeling sitt julebord :-)  Og tusen takk til Lill-Eli Jørgensen-Dahl for lånet av de flotte øredobbene! Link til LilleLi's facebookside finner du her: LilleLi
 Og til alle dere andre; ha en fortreffelig onsdagskveld!
-Kjersti :-)

5 kommentarer:

  1. Hilsen til nord til deg Kjersti og jeg gratulere at sol kom igjen endelig :-)))
    Takk for fantastiske bilder... gleder meg... så morsom... jaaaaaa...
    kjempeflotte luhkkà serie, nydelige farger og fremfor alt mønster, jeg liker veldig.
    Vi har ingen snø mer her til oss... dessverre... barna har vinterferie siste
    uke og vinter og snø hører sammen... eller ?? Ha det riktig fint. God helg.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. Vakre luhkkaer og spreke, flinke modeller! Synes det er artig å se de flotte plaggene med ulike farger og mønstre. Ser for meg at de er varme og gode til ute-bruk vinters dag, og at de er fine gjør jo sikkert at det er ekstra stas å bruke dem.

    Ønsker deg en fin søndag!

    Klem sørfra

    SvarSlett
  3. Glømte å kommentere headeren din. Utrolig flott bilde!

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg skal sy en luhkka,og kunne trengt litt hjelp med mønsteret. Kan du fortelle meg hvem jeg kan kontakte?
    Takknemlig for svar.
    Mvh. Bodil

    SvarSlett