Om meg

fredag 23. desember 2011

Mye å feire! :-)




Synes at det er på tide med en aldri så liten feiring her på bloggen min! Jeg har passert over 4000 visninger! Og det hadde jeg aldri trodd da jeg begynte så spedt en gang i mars..... Og noe som er enda hyggeligere er at jeg har fått en ny følger! Velkommen som følger til bloggen min, Ingunn! Det synes jeg er hyggelig.


Jula står for døra og grønnsåpe-lukta henger i lufta her i heimen. Har akkurat sveipa over gulvene med kluten. Far i huset vant diskusjonen om plastre kontra ekte juletre, så i skrivende stund monterer han fornøyd opp plast-treet sitt....

 I ettermiddag feira vi tvillingenes 3-års dag med besteforeldre, tanter og onkler og venner. De har egentlig bursdag julaften, men vi synes det er greiest å feire noen dager før, slik at de får et skille mellom bursdag og jul.   :-)

I går var det årets mørkeste dag og i dag har sola snudd og vi går mot lysere tider:-) I går var det også min første feriedag. Deilig det, etter en hektisk høst med nye 8. klassinger. Gårsdagen brukte jeg  ved Altaelvas bredd. Der hadde vi fotoshoot av flere produkter som etterhvert vil komme på bloggen. Jeg må bare vente til etter julaften fordi de fleste tingene er ting som skal gies bort i julegave.

Mange ting å feire med andre ord. :-) Akkurat nå gleder jeg meg mest til romjula, da julefreden kan senke seg. Gleder meg til seine, late morgenkvister. Gode frokoster og middager, tid sammen med venner og familie. Lese en bok og kose meg med håndarbeid:-)


Vil ønske dere alle ei god og fredelig julefeiring!

Ole og Anna feirer 3-års dag.
Stor juleklæm fra Kjersti


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar