Om meg

fredag 7. oktober 2011

Anna Josefine sin luhkka


Min første luhkka
Vi hadde foto-shoot på helleristningsfeltet i Hjemmeluft.

Jeg må vel si at jeg herved er kommet over symaskin-skrekken min! :-) Min eneste erfaring med symaskin, bortsett fra håndarbeidsundervisninga på barneskolen, har vært å sy nederste kanten på gardinene her i huset. Denne luhkkaen sydde jeg med god veiledning fra Hanne og Bodil. Her er det snakk om særskilt tilrettelagt undervisning på godt "lærerspråk". Denne luhkkaen skal Anna Josefine få... Det skal være sagt at jeg er ekstremt fornøyd med denne luhkkaen. Selvtilliten min når det gjelder å sy er for tiden himmelhøy ;-)



Anna Josefine og Ole Jørgen på oppdagelsesferd.




Etter en lang spasertur på helleristningsfeltet tok vi pause i fjæra med kaffe, kuli og lefser.


En nydelig tur i oktober med Altafjorden blank og stille.

2 kommentarer:

  1. Du har jammen vært flink, Kjersti! En god fotograf er du også. Må si at det blir en 6`er :-)

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  2. Heia Hanne! Tusen takk for det! Du har vært en flink veileder og lærer! Hadde ikke klart det her uten din hjelp;-)

    SvarSlett